Showing posts with label contest. Show all posts
Showing posts with label contest. Show all posts
6 comments

Contest: Kami Pose Comey

Tanpa di tag oleh sape2 Ruby nk join contest nie..
contest ni anjuran Amni

ni banner penganjur..
nk tau syarat2 nye ea???
ok ok 

ni gambar yang dipertaruhkan..
:
:

comey kn comey kn..
hahaha terlebih sudah..
ruby yg mane??
ruby yg kai shawl yg ade ball2 warna warni..

nape ruby join contest ni???
ruby ngah bosan mlm ni  n tetibe jumpe contest2 yg amat2 menarik lagi de bomp

dah2...
jgn nk meroyan kt sini...

nak tag kawan2 plak
:
:
2 comments

Contest: Senyum X Nampak Gigi

Ruby dengan rela hati nk join contest ni tanpa di tag oleh sape2..
contest ni anjuran Muazatul Adawiyyah
klik sini lau nak tau lebih lanjut
ok xmau cite panjang
gambo yang dipertaruhkan:


Mahu tag 5 orang:


6 comments

Contest: Saya Suka Buat Peace By Cik Fara

kali ni ruby join nak join contest setelah di tag oleh
 cik wannurfazrini beberapa minggu yg lalu..
huhu sowie lmbat wat
contest ni anjuran cik fara.. 
klik sini untuk maklumat lanjut





ok gambo yang di pertaruhkan ialah:
nak tag 5 org:
6 comments

Kontest blog paling comel

 Ok kali ni ruby nk join contest setelah si tag oleh si kawan ruby yang kuat merayau


contest ni anjuran blog Nurul Nabiela.



sebelum tu meh tgk syaratnye..copy paste bulat2 dr blog si die :)


syarat-syaratnya
 warga negara MALAYSIA .
yup confirm ruby warga negara.. nk tgk ic ke

 semua jantina diterima
jantina pew ye.. owh ok2 pompuan

 ada blog! takder blog .. ditolak !
yea ni my luvly blog

 kena follow blog aku.. tak nak follow takper.. tak der paksaan :)
dh follow dh si cantik manis

 tag 4 orang rakan anda , yang anda yakin ley join
nk tag kakak2 saya
tarikh tutup

5.2.2011 ... itupun melebihi 100 orang penyertaan .
lame lg ni...

hadiah

DUIT menanti anda !
sgt memerlukan duit saat ini..elaun x masuk lg..so sad


5 comments

NINA'S COLLECTIONS GIVEAWAY

kali ni ruby nak join giveaway..anjuran NINA
 meh tengok banner 


klik sini untuk tahu maklumat lebih lanjut

tarikh tutup: 1 Diesember 2010

ruby nak tag:


4 comments

Great Moment with Parent



HUHUHu...
First time ni Ruby nk join de contest
bru cube2 gitu...hehehe
Ruby tertarik nk join this contest sebb awl2 tjuk die dh gempak gitu...
Nk wat entry pasal kuarga bukan sllu... so x slah join dis contest
Hadiah die pun x kurang hebat
so kt cni Ruby nk letak gmbo Ruby ngan my lovely dad...

So let see the picture:


hehehe ruby suke sgt gmbo ni... gmbo ni diambil mse raye haji..
sebelum 2 Ruby nk cite skit pasal my dad..
My dad name: Aziz bin Hassan..
My dad ni cikgu..
org kate like father, like daughter..
Ruby pun bakal cikgu juga insyallah...
Ruby suke  pasal gambar ni bb die unik..
ramai org kate kami cam scandal..
hahha lawak pun ade... actually Ruby memg rapat ngan ayh
Bagi Ruby ayah Ruby sgt memahami...
Ktorg cm kwn2 jek lau bercerita..
lagi2 time menyakat my mom..

My dad ni kaki sport..
pai ank die ni pun die make sure ikut jdual bersukan..
ape2 pun my dad memg sgt bez...


Anyway Ruby sgt syg family Ruby... 
muakz utk my dad, my mom, my oldest sis nabila, sis dhirah n little princess azrina...


ok kt cni Ruby nk tag kwn Ruby:
kak ida, kak nurul, kak miera

special kak hani



















Attention!


How to order?
  • Please fill in the order form which is situated at the above of this page

  • Do wait for our respond upon confirmation for your order availability, insyaAllah we will reply to you within 24 hours and provide you the details on the bank account no. After you receive our confirmation mail, you may proceed to do the payment.


  • Payment need to be done within 24 hours after reservation. After you have make your payment, please reply back to us for the payment details as per below:


  • -Bank, Date, Time, Amount

    -Attachment of slip or receipt (please take a picture or scan)

    **If you're using online banking such as Maybank2u or others, please put fadzlinabiha90@gmail.com on the recipient's mail.

  • Postage will only be done on:

    Every Monday - Friday

    Please inform us once you've receive your parcel. If you do not receive your parcel more than 2-3 days, kindly let us know and we will provide you the tracking number.

    **Note: Please kindly ensure you provide to us the correct address, we will not take any responsibility if your parcel does not arrive to you due to the wrong address given.

  • Terms and Conditions

  • First come, first serve.


  • For those who have make reservation and want to cancel the order, please inform us earlier. We only deal with serious buyer. Reservation is allow only for 24 hours, we will immediately terminate your order after 24 hours if we do not receive any feedback from you.


  • Goods sold are not returnable or exchangeable except for torn/rip-off items. We will only accept within 3 days from the day you receive the items, with conditions items are still new and never being worn.


  • Free gift will be given for those who spend RM150 and above.


  • Luvly :)

    ruby bieha

Order form

Select One
Name:
Email Address:
H/p Number
Adress
Item code
Quantity
Payment Methods
State/Region
Payment will be made
I agree with all the terms and condition Yes No
Click here to create your own form.
m
e
s
s
a
g
e